Zase Sekurkon

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Fri Apr 9 22:57:56 CEST 1999

Firme Sekurkon jsem si postezoval na spam na adresach sekurkon at sekurkon.cz
a sekurkon at freemail.cz

Rano by bylo sdeleno, ze jiz nejsem v seznamu.

Domnival jsem se, ze tim cela zalezitost konci, ale mylil jsem se. Zacali
si mi stezovat lide, kterym prisel muj dopis adresovany Sekurkonu! Diky
laskavosti jednoho z nich se mi dostala do ruky detailni hlavicka
(opakuji, ze jsem tehdy jiz nebyl na seznamu, a tak mi dotycne e-maily
nechodily).

Zda se, ze je vse jasne:
(...)
 by ms.casablanca.cz (8.8.8/8.8.8) id RAA09542
 for sekurkon-list; Thu, 8 Apr 1999 17:40:16 +0200
 by prfdec.natur.cuni.cz (8.9.3/8.9.3) id RAA02150;
 Thu, 8 Apr 1999 17:42:43 +0200 (MET DST)
(...)

Spamovaci mailing list pro firmu Sekurkon zridila firma Casablanca na
svoji sluzbe Freemail, navic byl mailing list spatne nakonfigurovan.

Je tedy na zvazeni spravcu siti, zda opravdu chteji prijimat postu ze
serveru v domene casablanca.cz nebo freemail.cz, i kdyz se muze jednat o
spamy.

Mimochodem, nazev sluzby Freemail je dalsi chytak, o zadny freemail se ve
skutecnosti nejedna, sluzba je placena, jak je mozne se presvedcit na
www.freemail.cz

Ach jo.

PN