wget - problem

otaria petr at atlas.cz
Wed Dec 29 23:11:11 CET 1999

Zdravim vsechny,

mam problem. Chci do transparentni proxy dostat obsah urciteho serveru.
Domnival jsem se, ze by to slo zhruba takto:

wget --spider -r -l3 http://seznam.cz/

(ano, HTML tam nezustane, ale ja bych tam rad mel stazenou aspon
grafiku)

Ovsem wget mi vynada:

--17:29:18--  http://seznam.cz:80/
           => `seznam.cz/index.html'
Connecting to seznam.cz:80... connected!
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: unspecified [text/html]
200 OK

seznam.cz/index.html: No such file or directory

FINISHED --17:29:18--
Downloaded: 0 bytes in 0 files

Co delam blbe?

Je zajimave, ze SiteSnagger obdobny ukol zvladne:

sitesnag seznam.sng http://www.seznam.cz/ /p0 /o- /m+ /b+ /c+

(nabehne GUI, naspideruje a sam skonci)

Ja bych ovsem radsi pouzival wget, protoze

1) muze se u nej zakazat stahovani souboru na lokalni disk

2) bezi na vic platformach

3) AFAIK SiteSnagger jiz neni dale vyvijen

4) nepotrebuji k tomuto ucelu GUI.

Petr

--
Free audio & video emails, greeting cards and forums
Talkway - http://www.talkway.com - Talk more ways (sm)