Pozvanka do CS-CLUBu

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Mon Feb 15 20:35:51 CET 1999

Ucelem tohoto emailu je upozornit vas na existenci diskusniho listu CS-CLUB
a moznost se tam prihlasit. Pise se tam cesky a slovensky. Pokud tam uz
davno jste tak pardon :-)

Pokud jste velmi, velmi, velmi zamestnani, tak CS-CLUB pro vas urcite
vhodny nebude, protoze se tam obcas diskutuje taky o uplnych hovadinach :-)
- diskutuje se tam totiz o cemkoliv - zadne zabrany se nekladou, nikdo nic
nemoderuje a nikdo nikomu nic neporouci ci nenarizuje o cem muze ci nemuze
psat.

Prihlasit se muzete obycejnym poslanim emailu na adresu listu, coz je
<cs-club at blackops.org>  a ono vas to automaticky prihlasi a posle vam to
uvodni instrukce.  Pak se doporucuje par dni vyckat a par postu v tichosti
precist, aby jste se mohli rozhodnout jestli se vam to bude libit nebo ne.

Pokud se vam to libit nebude, tak se odhlasite nasledujicim zpusobem: Na
adresu <listmanager at blackops.org> poslete email, kde v textu na prvnim
radku bude napsano
unsubscribe cs-club

a nic jineho, zbytek prazdny - zadny podpis, nic. Listmanager je program,
nikoliv ziva osoba. Pokud se vam to odhlaseni nebude darit takhle - tak
poslete rozcileny email me osobne - a ja vas odhlasim. Moje adresa je
<ross at scanlon.im1.net>

Rosta

P.S.: Takze jeste jednou: Prihlasit se muzete obycejnym poslanim emailu na
adresu listu, coz je <cs-club at blackops.org>  a ono vas to automaticky prihlasi.

P.P.S.: Pokud vas tenhle email nejak obtezoval - tak mi to prosim vas odpustte.