Bojkot IOL

Paja bludicka at usa.net
Wed Feb 17 09:40:41 CET 1999

Dobry den,
ja jen doufam, ze se vsichni dohodnou a ty draty telekomunistum ustrihnou
a budeme mit Internet Off Line.

>Pokud ISP zahaji bojkot IOL, bude se tykat i mailu ?
>Bude to znamenat, ze muj zakaznik z IOL si na
>mych strankach (v zahranici :-)) ) zjisti muj email,
>posle mi objednavku, a ta objednavka nedojde ?
>Proste zmizi ?

ne, tvuj zakaznik dostane non-delivery report. a az jich bude mit vic, tak
si rozmysli, co to provedl za tycovinu, kdyz se pripojil pres IOL.

>Tohle uz zavani (nezavani, hnusne smrdi) soudy.

proc? poskytovatel se nezavazuje k tomu, ze email dojde. precti si smlouvu
s tvym providerem a zjistis, ze tam nic takoveho neni. a kdo se s kym bude
soudit? mozna IOL s providery, ale tvuj zakaznik vysoudi male nicotne prd.

>1. pres IOL pro dlouhe surfovani na zahranicni servry,
> a ceske servry v zahranici (tech je nastesti hodne)
>2. (to uz mam) pro rychle nakouknuti na ceske servry.

jestli ono se to kapanek neprodrazi... dvakrat petikilo mesicne to je
tisicovvka, ze jo? plus telefonni poplatky setstavovaci poplatky... a to
vsechno jenom kvuli tomu, ze stazeni posty stoji misto petikoruny petku?

nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit delat kseft zlodejum typu IOL.

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///