Bojkot IOL

Radim Kunz rkunz at ova.comp.cz
Wed Feb 17 10:16:37 CET 1999

>A vy nebo vasi *potencionalni* zakaznici mate snad od vasich ISP
>smluvne zavazanou IP konektivitu mezi sebou (a vubec po celem
>Intenetu)? Mate mozna smlouvu na pripojeni do Internetu, ale co
>to vlastne ten Internet je?

Mozna se budete divit, ale ISP se musi ridit telekomunikacnim zakonem.
A taky nejde o smluvni vztah mezi ISP i IOL, ale o vztah mezi ISP a mnou.
IOL je soucasti Internetu, a muj ISP mi pri podpisu smlouvy nic nerekl, ze
propojeni se jaksi netyka celeho Internetu.

No a pokud se podivate na navrh noveho telekomunikacniho zakona, tam
bude POVINNOST poskytovatelu propojit transparentnim zpusobem sve site.

>Jarda Klaus

Radim Kunz