Bojkot IOL

Paja bludicka at usa.net
Wed Feb 17 10:50:14 CET 1999

>Mozna se budete divit, ale ISP se musi ridit telekomunikacnim zakonem.
>A taky nejde o smluvni vztah mezi ISP i IOL, ale o vztah mezi ISP a mnou.
>IOL je soucasti Internetu, a muj ISP mi pri podpisu smlouvy nic nerekl, ze
>propojeni se jaksi netyka celeho Internetu.

ISP Ti dal podepsat smlouvu, ktera je zavazna, co Ti rekl nebo nerekl je
naprosto irelevantni. To je asi jako co rekl Kok Dybovi, kdyz mu daroval
SPT. Proste jsi to podepsal a neni tam nic o povinnosti zajistit
konektivitu ven, jestli touzis po takove veci, tak doporucuju X.25 :)

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///