Bojkot IOL (fsecky tri)

Paja bludicka at usa.net
Wed Feb 17 12:53:34 CET 1999

>Neni to irelevantni. Pokud kupujes rohliky v krame, taky nepodepisujes
>smlouvu, ve ktere je naspane, ze uvnitr nejsou svabi.

Jenze v tomto pripade smlouvu podepisujes a to znamena, ze si musis precist
co v ni je. BTW: existuje CSN na rohliky, ale neslysel jsem o CSN na IP
konektivitu.

>Ja nemluvim o peerovani. Ja mluvim o paketech, ktere chodi
>pres USA.
>
> Radim

Obacvam se, ze mi unikla nit hovoru, bavili jsme se o moznosti trasparentne
propojit site linkou 14.4, ty emericke pakety mi nejak zamotaly hlavu.

>Proc si to myslis ? Na poskytovani Internetu neni monopol. Na propojeni
>pevnou linkou taky ne. Kdo chce, muze kopat.
>Jenze se ISP male mesta nevyplati.
>
>Radim

Vtip je v tom, ze IOL nemusi kopat, tomu to SPT bude forwardovat do jeho
uzlu zadara, coz pro nikoho jineho neudela.

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///