Rada vmtana - Win98

Ladrose fy-klika at login.cz
Thu Feb 18 23:27:18 CET 1999

Mo¾ná je to pøíli¹ komplikované a nehodí se to do této diskusní skupiny, ale
u¾ si nevím rady.
Mám instalované Windows 98 od jejich uvedení na trh v èervnu  98 - anglickou
verzi. Pøedtím jsem odzkou¹ela i betu. V podstatì jsem nemìla vá¾nìj¹í
problémy a¾ do leto¹ního ledna.

Najednou zaèaly Windows padat, ale ne jenom tak obyèejnì, ¾e se po restartu
nebo chybì zase nastartují.  Je to daleko hor¹í. Pokud Windows zamrznou u¾
je nenastartuji a nezbývá ne¾ je pøeinstalovat. To u¾ jsem udìlala snad
dvacetkrát od zaèátku roku. Nejhor¹í je, ¾e nemohu objevit ¾ádnou chybu.
Samozøejmì, ¾e nìkdy se objeví chybové hlá¹ení jako napø. chyba, kterou
zpùsobí  kernel nebo gdi apod., ale to je výjimeènì a vìt¹inou pomù¾e Ctrl
Alt Del.

V podstatì ¾ádné problémy nejsou a najednou pøi nìjaké aplikaci (asi by se
to dalo zú¾it na Internet a grafické prohlí¾eèe nebo pøi prohlí¾ení CD, ale
není to pravidlo) dojde k zatuhnutí. Upozoròuji. ¾e se neobjeví ¾ádné
chybové hlá¹ení, jen známé hodiny. Nefunguje Ctrl Alt Del, neozývá se ¾ádné
pípání, kdy¾ se sna¾ím tyto klávesy znovu stisknout. Nezbývá ne¾ poèítaè
zrestartovat nebo vypnout a pak u¾ Windows nenastartují. Ani Safe Mode, jen
Dos. Zkou¹ela jsem Step by Step, kdy¾ dojde na User Graphical Interface
system zatuhne. jednou mi to ohlásilo Divide Overflow Error, ale vìt¹inou to
jen mrtvì stojí a nic. Po nové instalaci zase bì¾í do dal¹í takové chyby.

Registr je v poøádku. ®ádné chyby na disku nebo v partition. Podezøívala
jsem McAfee a Norton Utilities, ale i po odinstalování problémy nepøestaly.

Zmìnila jsem driver pro grafickou kartu, celou dobu byl z Windows 98, teï
jsem dala starý pùvodní. Zdisablovala jsem External Cache v Biosu (to prý by
mohl být také problém), sní¾ila jsem akcelaraci u Graphic Performance. Je¹tì
dal¹í pøíèina by prý mohla být nedostateèné chlazení, ale nemám pocit, ¾e by
docházelo k pøehøívání a navíc, jistì po ochlazení by se mìlo v¹e spravit.

Nemá nìkdo nìjakou my¹lenku co by to mohlo zpùsobovat? U¾ nedìlám nic jiného
ne¾ instaluji a instaluji.

Ladrose
fy-klika at login.cz