Funguje jeste Seznam?

Paja bludicka at usa.net
Tue Feb 23 16:32:53 CET 1999

At 15:55 23.2.1999 +0100, you wrote:

>Ne, to je snaha upozornit na problem, treba se nad tim zamysli
>nekdo, v jehoz silach je prispet k naprave.

>Chci bych videt vasi reakci, kdyby napr. POST (zdarma) zverejnil
>na webu volne obsah vaseho mailboxu... A proc jsem rozladeny ja?
>Treba proto, ze odkaz na me stranky ze Seznamu smeruje na jine URL,
>nez na kterem nyni funguji. Ale co bych nechtel, zadarmo...

Ta sluzba NENI zadarmo, platime ji vsichni neprimo reklamou na
zbozi a sluzby, ktere konzumujeme. proto bych i ja pozadoval,
aby taklova sluzba pracovala spravne.

K tomu POSTU musim rici, ze me by to nerozladilo, pri pomalosti
pripojeni pres vsechny providery, pres ktere to mohu vyzkouset,
se divim, ze tam jeste nekdo mailbox ma :)

>No, mezi nami, uz jsem na webu videl i sluzby, ktere maji k zaniku
>o kousek bliz nez Seznam.
>

>Jiri Barborik
>
>-- jiri bj barborik ---------------------------------------------------
>   tel.: +420 603 498292                             redigy internet
>   jiri.barborik at redigy.cz                       nesverova 1 olomouc
>----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --

                       _________  _______
                      / / / / //\////////