Bida a upadek ceskeho internetu

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Tue Feb 23 19:15:10 CET 1999

At 08:54 AM 2/17/99 +0100, Petr Nachtmann wrote

>Ono to zase nebylo tak uplne mysleno jako vtip. RH prece chtel, abyste mu
>posilali odpovedi do jeho mailing listu cs-club, do ktereho z neznamych
>duvodu chce nalakat dalsi lidi :-)
>
>Z technickeho hlediska je zajimave, ze Ross pouziva software listmanager,
>ktery se v Cechach vyskytuje malo nebo vubec ne, ale ktery pritom funguje
>zrejme lepe, nez ostatni programy pro mailing listy a hlavne ma nektere
>pohodlne funkce navic

atd atd atd... dekuji Petrovi Nachtmannovi za pozitivni nazor o
listmanageru. :-)

A k otazce CS-CLUBu <cs-club at blackops.org> "do ktere chci z neznamych
duvodu nalakat dalsi lidi" (jak se Nachtmann velice divi).

Duvod neni neznamy - a navic je velice jednoduchy - duvodem je bida a
upadek ceskeho internetu, a v te bide zustava CS-CLUB jedinym majakem
osvety a normalnosti, ktery zustal, je to takovy buditelsky F.L.Hek
bloudici cyberprostorem smerem k Dobrusce.

No dyt se na tu bidu podivejte -  ma cesky internet neco vyrazneho,
zajimaveho, nezkorumpovaneho, nepodlezaveho, originalniho a fungujiciho? Na
Lukacovice, to nadejne blondate rozcuchane dite, s jeho nefungujicim
Seznamem jsou stiznosti kazdy den. Neuroticky Docekal s jeho Svetem namodro
dokaze zaujmout jen nekoho, kdo ma zajmy tak uzce specializovane, ze by se
vsichni mohli schazet v jednom obyvaku pri sledovani X Files. Dobre ze
zacatku vypadal Ondrej Neff s jeho Neviditelnym psem, ale upada to,
upada... jak nekdo zacne pochlebovat moci (jako to dela Neff s jeho
neustalym placem, jak se Havlovi ublizuje - ale co cekate od Neffa, ktery
mohl vydavat knizky i za komunistu, ze? Asi byl hodny a poslusny synek,
hmm), tak to jde cela uroven do haje. Stejne neslavne dopadl pateticky
pokus tri vyseuvedenych o jednani s Telecomem za ucelem debalkanizace
technicke casti ceskeho internetu - bylo to asi tak spravne jako dosadit
Mariana Calfu za predsedu vlady nebo Havlovo zaruceni beztrestnosti
komunistum.

Ceskemu internetu proste chybi zdrave, nezkorumpovane osobnosti - Nachtmann
sam je nadejny pripad, ale je to furt mlade tele a do neceho podstatnejsiho
se muze vyvinout az casem, Honza Rehacek radsi emigroval az do St. Louis a
uz i toho Cimrmana pise anglicky a ne cesky (a je to legrace... Cimrman
stejne nebyl Cech, tak co?), Hubacek je v Japonsku a zpatky se sotva
vrati....   no neni z ceho brat!!! Vsichni mladi kouri marijuanu a pak to
maji v tech hlavach tak vykourene, ze si mysli ze Klaus je pravicak!

No a to je prave situace, kdy z temnoty soucasne bidne ceske internetove
existence probleskne svetelko majaku, majak jak na ostrove Hvaru, majak jak
na Boca Grande... jediny naprosto demokraticky list v ceskem a slovenskem
jazyce - CS-CLUB !!!

Do CS-CLUBU je mozno se prihlasit poslanim prazdneho emailu na automatickou
adresu <cs-club at blackops.org> a ono vas to samo prihlasi.

Rosta Hedvicek
narodni buditel