Bida a upadek ceskeho internetu

Petr Chlupaty chlupaty at math.muni.cz
Wed Feb 24 10:30:52 CET 1999

> Duvod neni neznamy - a navic je velice jednoduchy - duvodem je bida a
> upadek ceskeho internetu, a v te bide zustava CS-CLUB jedinym majakem
> osvety a normalnosti, ktery zustal, je to takovy buditelsky F.L.Hek
> bloudici cyberprostorem smerem k Dobrusce.

Zdravim buditele. Jsem velice potesen, ze ma pan Hedvicek
(vzhledem k narazkam jiste muz mnohaletych zkusenosti
bezmala v duchodovem veku) tak vysoky vysoke mineni o CS-CLUBu.
Predpokladam, ze bude nejspise zakladatelem, spravcem, nebo
tak neco.

> No dyt se na tu bidu podivejte -  ma cesky internet neco vyrazneho,
> zajimaveho, nezkorumpovaneho, nepodlezaveho, originalniho a fungujiciho? Na

(Chtelo by se mi napsat 'Samozrejme, Rosse Hedvicka!'. Mozna bych tim
dokonce potesil...)

> [...]
> zacatku vypadal Ondrej Neff s jeho Neviditelnym psem, ale upada to,
> upada... jak nekdo zacne pochlebovat moci (jako to dela Neff s jeho
> neustalym placem, jak se Havlovi ublizuje - ale co cekate od Neffa, ktery
> mohl vydavat knizky i za komunistu, ze? Asi byl hodny a poslusny synek,
> hmm), tak to jde cela uroven do haje. Stejne neslavne dopadl pateticky
> pokus tri vyseuvedenych o jednani s Telecomem za ucelem debalkanizace
> technicke casti ceskeho internetu - bylo to asi tak spravne jako dosadit
> Mariana Calfu za predsedu vlady nebo Havlovo zaruceni beztrestnosti

Nevim, jestli je na miste je za to kritizovat. Narozdil od velke
vetsiny ostatnich se alespon o neco pokusili. V pripade, ze by Vase jednani
dopadlo lepe, mel byste samozrejme pravdu, ale takhle??? Hmmm....

> Ceskemu internetu proste chybi zdrave, nezkorumpovane osobnosti - Nachtmann
> sam je nadejny pripad, ale je to furt mlade tele a do neceho podstatnejsiho
> se muze vyvinout az casem,

Jak uz jsem jiz naznacil, hreje me u srdce, ze pan Hedvicek je tele o neco
starsi nez Nachtmann a ze, az jednou vyrostu a zmoudrim, pochopim
jeho osvetove nazory...

> Honza Rehacek radsi emigroval az do St. Louis a
> uz i toho Cimrmana pise anglicky a ne cesky (a je to legrace... Cimrman
> stejne nebyl Cech, tak co?), Hubacek je v Japonsku a zpatky se sotva
> vrati....   no neni z ceho brat!!! Vsichni mladi kouri marijuanu a pak to
> maji v tech hlavach tak vykourene, ze si mysli ze Klaus je pravicak!

PROBOHA! To uz je moc i na me. Mluvi skoro jako Sladek...

> No a to je prave situace, kdy z temnoty soucasne bidne ceske internetove
> existence probleskne svetelko majaku, majak jak na ostrove Hvaru, majak jak
> na Boca Grande... jediny naprosto demokraticky list v ceskem a slovenskem
> jazyce - CS-CLUB !!!

Huraaaa!!! Uz jsem se bal, ze jsem nadosmrti ztracen! Pane diky za Svetlo
v podobe CS-CLUBU, a zdatneho agitatora Rosse Hedvicka!

Zdravim
--
       Petr Chlupaty
Masarykova Univerzita v Brne