Ceske mladezi to mysli...

Petr Chlupaty chlupaty at math.muni.cz
Wed Feb 24 10:53:47 CET 1999

Zmineny porad NA HRANE jsem sice nevidel, ale na takovy blabol proste
reagovat musim...

> Vcera jsem si dival na televizi a sel tam po ctvrte hodine odpoledne (u vas
> asi po desate vecer) porad a jmenoval se NA HRANE. Porad to byl typicky -
> hloupoucka moderatorka a jeste pitomejsi obecenstvo

Treba Vas zrovna jako na potvoru zapomneli pozvat, a tak byla uroven nizka (jak
taky jinak, ze...)

>  kdyz odbocim: zrovna
> minuly tyden mel Jaro Filip na Twistu na Nocnich vtakoch jakousi volajici
> posluchacku, ktera naprosto sebevedome tvrdila, ze Americani jsou
> degenerovani!

To by me teda vazne zajimalo, jak ji to mohlo napadnout...

> V ten moment jsem Slovakum toho Schustera za presidenta uplne
> pral - tak na vas, coboli!
>
> Ale tohle obecenstvo se bavilo o komunistech a co by se s nema melo udelat
> - navrhy vlazne a teleci

Zjistuji, ze pan Hedvicek ma docela specificky slovnik s nekterymi
obvzlaste oblibenymi vyrazy. Proc ne?

> - az do posledni chvile. Pak se to zmenilo -
> hostem poradu NA HRANE byl ten dacan Klaus, vsichni mu zdatne libali prdel,
> jak je v Cesku zvykem

Zrovna jsem zacinal mit depresi z toho, ze jsem dnes
jeste pozadi nikomu nepolibil. Doufam, ze se mi to podari napravit jeste
pred obedem... Abych pravdu rek, pristi tyden tady budeme mit mezifakultni
prebor v lezeni do zadnice, a tak musim jeste trenovat, abych se lepe
pripravil na svuj budouci zivot, co rikate???

> - kdyz tu se ke slovu dostal hubeny kluk s ostrihanou
> hlavou, ktery rozvinul Klausovu vlastni teorii, ze za vsechno spatne v cem
> Cesko dnes je a kdy bylo, si vzdycky mohlo samo.

Mimochodem - pise se v Cechach; v cem Cechy dnes jsou a kdy byly...

> [...]
> inteligence odesly z CSSR v osmasedesatem roce. Husicka moderatorka
> vypiskla, ze snad vsichni ne, ze tu snad nekdo zustal. Kluk na to odvetil,
> ze treba jo, ale ta inteligence, jako napriklad pritomny Vaclav Klaus
> kolaborovala s komunisty cela desetileti a kolaboruji dodnes a dodal
> priklad z mesta Tabora, kde pry ODS vyhrala volby starostu pomoci komunistu.
>
> Puvodne sebevedomy Klaus zacal zmatene mektat a soudruzka moderatora ihned
> kluka umlcela a byl konec. Predpokladam, ze byl po te vyveden ochrankou
> pred budovu a zmlacen pendreky do bezvedomi, aby mu priste nenapadlo rikat

Kdyz jsem sel rano kolem, jeste tam nekoho mlatili. To byl asi on, ne?

Aby to nekdo spatne nepochopil: nemam v umyslu nijak obhajovat Klause.
Nedelam si zadne iluze o nasi politice. Nazor zmineneho mladika,
ze v Cechach neni inteligence, mi prijde ponekud zcestny, ale konec
koncu je to jeho nazor. Co mi prijde docela nevkusne je projev
pana Hedvicka, coz opet potvrzuje humorna vlozka na zaver...

> Nu vot, takaja demogracyja f Cechaslavakiji... charaso, charaso...
>
> Rosta
> (v bezpeci na Floride)

Jsme rad, ze je muj oblibeny buditel v bezpeci. Kam by narod prisel,
kdyby ztratil i posledni (sice zrejme starsi, ale nadejne) svetlo...

S pozdravem
--
       Petr Chlupaty
Masarykova Univerzita v Brne