Ceske mladezi to mysli...

Petr Chlupaty chlupaty at math.muni.cz
Wed Feb 24 18:30:24 CET 1999

Old. Slizek píše:

> [Petr Chlupaty <smajlik at cs.felk.cvut.cz>] dLa 24 Feb 99, 10:53,

>         Hmmm. A to jako student na MU v Brne neuznavate Moravu ?!?!?
>         (Cesko = Cechy + Morava + Slezsko)
>
>                                                                 Old.

Je mi velice, ale velice trapne. Ackoli tento tvar zni hrozne,
je pravdou, ze je spisovny (coz jsem bohuzel zjistil az dnes).
Timto se omlouvam panu R. H. za narceni ze spatne cestiny,
a odchazim se stydet.

P.S.- Abych jeste odpovedel, tak spise ne.
Osobne jsem puvodem Hanak, ale deleni
uz tak dost male zeme na jeste mensi mi prijde
zbytecne. (Temer absurni mi prijde "narodnost
moravska", nebo dokonce davne spory o pomlcku.)

S pozdravem

  mailto:chlupaty at math.muni.cz
http://www.math.muni.cz/~chlupaty