Funguje jeste Seznam?

Lukas Mizoch XMIZOCH at HEYR.PVTNET.CZ
Fri Feb 26 14:37:18 CET 1999

Autor: Jiri Barborik | Datum: 23 Feb 99, 15:13

> opakovane zkusenosti to timto take konci... A mesice bezi...
> Na nejake dotazy a urgence (slusne:) se vam nikdo neobtezuje poslat
> odpoved, nekolik mesicu stare zadosti o upravu zarazenych odkazu ani
> nepocitam... Trochu mi to pripomina aroganci typu Yahoo - zaregistrovat
> odkaz nemozne a bavit se s vami nikdo nehodla...
Mate pravdu, mam podobne zkusenosti. Napr. na Atlasu mi zaridili
zmenu odkazu za dva dny a jeste pekne podekovali.
Tak ma vypadat komunikace s navstevnikem.
Ono se mi vubec zda, ze se teziste pozornosti presouva ze Seznamu na
Atlas, co myslite?

+-+  Lukas Mizoch
+-+-+  http://ragimiri.tsx.org/
+-+-+-+  Piste mi cesky v ISO-8859-2.

Prestoze jsem po tricet let zkoumal zenskou psychiku, nejsem
schopen odpovedet na velkou, dosud nezodpovezenou otazku:
Co vlastne zeny chteji?
                                  Sigmund Freud