skutecna rychlost pripojeni

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Fri Feb 26 20:53:05 CET 1999

At 08:39 PM 2/26/99 +0100, Pavel Vokoun wrote
>Zdravim
>
>Mam jednoduchy dotaz, existuje nejaky program, ktery by monitoroval
>skutecnou rychlost pripojeni na internet. Nemyslim moje telef. pripojeni s
>modemem providera, ale tu ktera se zobrazuje napr. pri stahovani souboru.
>Pripadne bych uvital dalsi informace. Jak presny je vypocet kdyz pocet
>prenesenych dat v kB vydelim delkou spojeni v vterinach? Odpovidá skutecne
>rychlosti? Me vychazi prumerne 3,4kB/sec a to mam modem Rockwell K56flex a
>pripojuji se s rychlosti 480000 bps. Jake mate zkusenosti vy?
>
>Ahoj Pavel

Ja mam programek zvany DUMeter - da se to downloadovat z
http://www.download.com nebo http://www.pccomputing.com a funguje to na
vsechny rychlosti modemu vcetne ISDN - je to zadarmo :-) okamzitou
skutecnou rychlost pripojeni to zobrazuje jak numericky tak i graficky.

Rosta