dotaz na nalezeni adresy serveru

Hanus Adler had at pdas.cz
Tue Jan 19 12:20:27 CET 1999

On 18 Jan 1999 14:48:03 +0100, Lukas Mizoch <XMIZOCH at HEYR.PVTNET.CZ> wrote:
>Autor: Vavruska Karel, Ing. | Datum: 18 Jan 99, 8:54

>Treba na http://www.ripe.net by se dalo neco zjistit.

a zjistite, ze adresy zacinajici 192.168. jsou vyhrazeny pro prekladani
a jako takove je nema nikdo pridelene. Muze je pouzivat kdokoli
jakkoli...

Viz RFC 1918.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.