Lednovy PC Magazine

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Mon Jan 25 19:03:36 CET 1999

> No, ty produkty tam jsou zastoupeny ve forme inzeratu -:))))). Ale taky mi
> vadi na PC Magazinu, ze je pouhym prekladem z anglictiny. NETRAIDER

1) Pochopitelne tam nejsou zastoupeny vsechny (reklamu na Squid jsem tam
opravdu nevidel :-)

2) Mozna je lepsi, kdyz jsou nekde prelozene clanky, nez kdyz by tam byly
puvodni clanky majici mozna problemy s objektivitou - podivejte se na

http://netmag.cz/db/L19990105104722.blatnym.html

3) Nejvic mi vadi prave absence sloupkaru - srovnejte si cesky papirovy PC
Magazine

http://www.zdnet.com/pcmag/insites/insites.htm

4) Cesky PC Magazine na Webu take nejak skomira: http://www.pcm.cz/
ustrnul v zari 1998. Navic jsem je musel hledat v Seznamu, protoze jsem se
puvodne domnival, ze jejich domena je pcmag.cz, tak jako americky PC
Magazine ma pcmag.com.

5) Zjistil jsem, ze katalog Atlasu je temer nepouzitelny: defaultne ma
zrejme OR a ne AND, v sekci pocitacovych casopisu PC Magazine chybi,
NetMag ma zase jiz davno neplatne URL. :-(