Lzivy mytus o skvelem ceskem skolstvi

Paja 4711 at seznam.cz
Tue Jun 1 11:30:03 CEST 1999

pøíspìvku:199905311247.OAA43138 at ns.felk.cvut.cz...
>Nemyslim si, ze takova neopravnena generalizace by byla dobrou znamku pro
... co vlastne? Prirodovedu? Computer science?
>Zdravi JK

Takova generalizace slouzi k tomu, ze vite co muzete cekat.
Kuprikladu bych tipoval, ze v NATO ty grafy videli, takze
nas sice pribrali, ale moc toho po nas nechtej, i kdyz je
tu zcela jiste mozna i dvacet lidi, kteri by meli co nabidnout...

Z tech grafiku pro mne vyplyva, ze v jinych statech dokazi
daleko drive oddelit zrno od plev a talentum poskytnout vzdelani,
jake potrebuji ke svemu uplatneni. To je podle mne jedna z veci,
ktera na ceskem radecku v tabulce bije do oci - minimalni rozdily
mezi vysokoskolaky a ostatnimi. Podle toho to vypada, jako kdyby
vysoka skola poskytovala naprosto minimalni objem dalsich znalosti.
On ten Rosta mozna nebude tak daleko od pravdy, kdyz neustale pise
o 'ynzenyrech'...

Paja

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///
                        \    /  /  ///
Paja                     \  /  /  ///__
---------------------    | /     //-/ /
4711(at)seznam(dot)cz    |/ )   // / /
---------------------    / /   // / /
Artificial Intelligence / /   // /=/
is  no  match  for     / /   //-/ /
Natural Stupidity     / /   //-/|/
                     / /   //-/|/
                    / /   |// |/
                   / /=====/
                  / /_____/
                 /)_ | //
                /_// |//
                |-/   /
                |/   /
                |__ /
                |  /
                |./
                |/

Paja can be contacted by switching (at) to '@'
and (dot) with '.'. Paja would be glad if
anyone asks him prior to sending this e-mail
address elsewhere.