HomeCredit

Vitezslav Stanovsky stan at fpf.slu.cz
Tue Jun 8 15:50:38 CEST 1999

Radek Lucan wrote:

> Pripojuji se k zadosti. Sice existuje www.homecredit.cz, ale
> tam moc konkretnich veci neni...
>
> RL
Asi Vam v tom moc nepomuzu, proste jsem v jednom obchode chtel koupit
video a oni mi nabidli prodej pres HOMECREDIT. Tak jsem to vzal a po
nejake dobe mi prisla karta, i s dopisem, ve kterem byly napsane nejake
vyhody.
Az prijdu domu, tak se na to kouknu a dam Vam vedet, co tam presne je.
Nechci moc mlzit.

V.S.