znovu www pres e-mail

Old. Slizek oldo at savmt.sk
Wed Mar 3 07:35:04 CET 1999

[OAmal <smajlik at cs.felk.cvut.cz>] dna  3 Mar 99, 4:24,
 vo veci "Re: znovu www pres e-mail" napisal:

> Muzete mi prosim napsat, na jakou adresu a v jakem formatu jste pozadavek
> posilal (pripadne i adresu, kterou to stahlo), nebo jestli vite o nejakem
> dalsim servru, ktery se podobnymi sluzbami zabyva.

	Jestlize mate skutecne zajem o vyuzivani
"neinteraktivniho pristupu na Internet", t.j. pomoci e-mailu,
potom si stahnete tuto prirucku:

   #                 PRIRUCKA DOKTORA BOBA                  #
   #                          pro                           #
   #          NEINTERAKTIVNI PRISTUP NA INTERNET            #

Tzn.,
poslete e-mail na adresu:	BobRankin at mhv.net
a v radku Subject uvedte 	send accmail.cz

a zde se dozvite napr.:

---
                   WORLD-WIDE WEB pres e-mail

WWW-mail servery:

   agora at dna.affrc.go.jp        (Japonsko)
   agora at kamakura.mss.co.jp     (Japonsko)
   www.mail at ciesin.org		(USA)
   agora at info.lanic.utexas.edu  (USA)
   agora at mx.nsu.nsk.su          (POUZE Rusko)
   agora at www.undp.org           (omezen na "rozvojove" zeme)
   agora at mail.w3.org            (mimo provoz)

   webmail at www.ucc.ie    GO <URL>    stejny jako webmail at curia.ucc.ie
   w3mail at .gmd.de        GET <URL>   poslete prikaz HELP pro vice info
   web-mail at ebay.com     <URL>       s poplatkem, omezene hledani zdarma
---

Pozn.:
	w3mail at gmd.de	uz ukoncil verejnou pristup