Proxy server

Jakub Chromy hicks at hosting.cz
Wed Mar 3 22:27:46 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999, you wrote:
> mam sit pocitacu pod W95. Potreboval bych ji zapojit pres proxy-server do
> Internetu. Bohuzel zatim jsem narazil jenom na nabidku proxy-serveru pro
> w95/NT. Nevite nekdo o nejakem reseni ???

Poridte si Linuxe a na nej SQUIDa. Pokud jste zatvrzely NTckar jako ja
(ja teda spis byl :), mozna se hodne dlouze zamyslite :)

Moje zkusenosti s M$ Proxy 2 (na http://www.microsoft.com/proxy se s tim
dost vytahuji) jsou dost hrozne. Snazil jsem se donutit tu MSti Proxy aby
co nejvice cachovala, ale kaslala na to.

SQUID kesuje podle mne perfektne a svizne, umi toho mnohem vic, a na 486/80 s
20MB RAM s bezicim Apache a jeste dost daemonama ma asi tak 2nasobne
rychlejsi odezvu nez ta prokleta MS proxy na NT serveru ma Klamath /
266, 6MB RAM.

s pozdravem

           Jakub Chromy

Hosting CZ s.r.o. Tel: 0603 822 830