Proxy server II.

Ludek Mokry ludek at mokry.cz
Fri Mar 5 11:29:40 CET 1999

Mate pravdu, cache to zadnou nema. Jestli je to velka nevyhoda, musite
zvazit sam. Nadruhou stranu vsichni uzivatele site maji plnohodnotny
pristup na internet, jako by modem meli sami pripojeny. Plus vyhody
firewall, virtualniho serveru, DHCP serveru, ...

S pozdravem
Ludek Mokry

Mokry Systems
http://www.mokry.cz
mailto:lmokry at mokry.cz
tel: 0603-447148, 05-47230228
fax: 05-47230228

> ktery
>
> To je zajimave, ze ovladani v cesine chce clovek, ktery si rika
Netraider