Ceske mladezi to mysli...

Hanus Adler had at articon.cz
Fri Mar 5 14:45:09 CET 1999

On 2 Mar 1999 19:05:13 +0100, Lubos Kaspar <kaspar at cnb.cz> wrote:
>Slovu Cechy davaji dva vyznamy jen ignoranti, kterym se "nelibi"
>spravne utvorene a naprosto vystizne slovo Cesko a jen pletou ostatni.
>Priznacne je, ze sve odmitave stanovisko nejsou schopni nijak
>racionalne zduvodnit.

nemyslim, ze ma cenu diskutovat s clovekem, ktery za racionalni
zduvodneni povazuje oznaceni protivnikovych argumentu za demagogii a
jeho sameho za ignoranta.

dokaze-li Vas mozek vyplodit nejake skutecne argumenty na podporu
tvrzeni, ze "Cesko" je slovo "spravne utvorene a naprosto vystizne",
zkuste ho sem napsat.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
"It's the kind of product that creates its own market. You have heart
problems just thinking about it."