Ceske mladezi to mysli...

Hanus Adler had at articon.cz
Fri Mar 5 18:15:09 CET 1999

On 5 Mar 1999 16:13:02 +0100, Radim Kunz <rkunz at ova.comp.cz> wrote:
>Sory, ale rec byla o necem jinem. Ani o (geo)politice, ani o lingivstice,
>ale o tom nejobycejnejsim zemepise. Kdyz mi tu nejaky expert z CUNI
>tvrdi, ze Cechy se skladaji z Cech a Moravy, a Morava z Moravy a Slezska,
>tak proste musim reagovat.

jenze Cechy se skutecne skladaji z Cech, Moravy a Slezska. Tecka. Je
mozne, ze to nevite, tak mi dovolte Vas poucit, ze v cestine existuji
homonyma... a nikdo v Ostrave ani jinde na tom nic nezmeni.

>Kdybyste rekl Skotovi, ze je Anglican, tak by sa na Vas blbe podival,
>ale pomyslel by si neco o ignorantskych stredoevropanech. Kdyby mu to
>rekl jeho kolega z Londyna, tak by ho poslal do ....
>O Skotovi muzeme rict, ze je Brit, ale co rict o severnim Irovi, kdyz

ano, o Skotovi rekneme, ze je Brit; stejne tak o Moravanovi muzeme podle
meho skromneho nazoru rict, ze je Cech -- ve smyslu prislusnosti k
ceskemu statu, nikoli ve smyslu narodnostnim. Jak jiste uznate, britska
narodnost neexistuje, je to tez oznaceni prislusnosti ke statu.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Katerina: Zajiste jest Antonin, nebot ja se jmenuji Katerina.
Major:    Vidim, ze jste si osvojila trochu te logiky, jez mne odzbrojuje.