Ceske mladezi to nemysli...

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Fri Mar 5 20:59:30 CET 1999

At 08:32 PM 3/5/99 +0100, Bohumil Chalupa wrote

>Aha. Kdezto kdyz se nekomu nelibi, tak to dostatecny argument neni. Hm.

>Ano, hrat.  Ja gdys si se slovycki hraju, tak se pritom nikomu nesnazim
>cpat, ze je to spravne a ze by takhle mela vipadat spysovna cestyna.

>Bohuzel v podstate existuje. Ono staci, ze ustredni Ustav pro jazyk cesky
>ci jaxe to jmenuje, DOVOLUJE. A vlastne nejen dovoluje.
>A MS pak uz narizuje, ze podle tohohle se ma na skolach ucit a znamkovat.
>Takze Ustredni Ustav a Ustredni Mynysterstvo rozhodnou, ze se bude psat
>dyskuze a kurc a ono se to tak bude psat.
>
>BoChal.

Ja si pamatuji, ze akademik Travnicek, nekdejsi vedouci vyseuvedeneho
Ustavu pro jazyk cesky opakovane tvrdil, ze on ma nad cestinou takovou moc,
ze kdyz on to naridi, tak se od zitra bude psat i pica s tvrdym y.

Vidim, ze vedel o cem mluvi. Jste sasci...

Rosta