Ceske mladezi to mysli...

Lukas Mizoch XMIZOCH at HEYR.PVTNET.CZ
Mon Mar 8 10:56:55 CET 1999

Autor: Hanus Adler | Datum:  8 Mar 99, 10:40

> hmm, ale zatimco novin, televiznich stanic apod. je mnoho, Internet
> je jen jeden. Pro srovnani, intranetu nebo extranetu je mnoho...
> :)
Diky za podporu. :-)
Presne to same jsem psal do vetsiny redakci, ale vetsinou marne.
Pobavila me ale odpoved z Mlade fronty Dnes, kde mi redaktorka
sdelila, ze ona sama by rada pouzivala Internet s velkym 'I', ale
vedeni jim prikazalo pouzivat male 'i'.

+-+  Lukas Mizoch
+-+-+  http://ragimiri.tsx.org/
+-+-+-+  Piste mi cesky v ISO-8859-2.

Laska je slovo, jimz se oznacuje sexualni vzruseni
u mladych, navyk u lidi stredniho veku a vzajemna zavislost
u starych.
                                  John Ciardi