Ceske mladezi to nemysli...

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue Mar 9 09:30:27 CET 1999

> No Rostik se ukazal jako opravdovy demokrat. Skutecne proc nepovesit vsechny
> odpurce a lidi s jinym nazorem ?.

Sve skutecne i domnele odpurce veseli zejmena komuniste. Z tohoto hlediska
by se asi komuniste nemeli divit, pokud by se neco takoveho stalo jim.

Pokud se nechceme uchylit k nasili, muzeme vyuzit sveho volebniho prava a
volit strany, ktere komunisty ve svych radach nemaji.

> Ja ty rude take nemam rad, ale bohuzel tu jsou a dle meho nazoru je lepsi
> kdyz jsou videt, nez kdyby byli zalezli nekde v podzemi a skodili ze zalohy.

Jenze komunisticti zlocinc by mli byt stihani a trestani stejnym zpusobem,
jakym jsou stihani a trestani nacisticti zlocinci

> Navic ne vse, co udelali bylo uplne spatne.

Ne vse, co udelal Hitler, bylo spatne: Zavedl pouzivani latinky v nemcine
a jezdeni vpravo - takze naciste jsou OK?

> Vzhledem k tomu, ze je cesky jazyk jeden z nejtesich jazyku a obsahuje az

Ano, skutecen je jeden z nejte_z_sich jazyku.

> desitky vyrazu pro jedinou vec je nutne to nejakym zpusobem korigovat a

Synonyma nejsou vyhradni domenou cestiny.

> uvadet do spravnych mezi - narozdil od Anglictiny, ktera ma pro jedno slovo
> desitky vyznamu a nema tvrda a mekka i, hacky, carky ....

Dovolim si nesouhlasit - podobne shluky pismen se v anglictine ctou v
ruznych pripadech ruzne - kdysi jsem byl svedkem na svatbe jedne
Americance a pamatuji se, jak cesky knez pri svatbe vyslovoval "blood of
Jesus" jako "blu'd of...".

> No, ale proste nevim jsme skutecne narod blbcu (jak tvrdi Rostik), nebo jsou
> ti Americane tak dokonali.

S tou dokonalosti Americanu si nejsem zcela jist :-) ale pokud si prectete
nazory lidi v nejake ankete, na narod blbcu si vzpomenete.

Pracovni nazev: Konecne reseni komunisticke otazky :-)

Petr