Paja bludicka at usa.net
Tue Mar 9 10:25:46 CET 1999

Z toho co jsem psal pred tim bych cekal, ze dostanes vyrazku a odvezou Te
do Chicago Hope, pokud jenom uvidis slovo kadr. A Ty si ho klidne napises
do emailu. Rosto, Ty ses proste genius...

jiste, ja to sledoval, ale tobe se vzdycky podarilo Ty lidi nastvat, to se
Ti se mnou nepodari, ja mam protihedvickovsky vycvik - timto tvrdym
vycvikem projde pouze mizive procento uchazecu. U vsech ostatnich dochazi
k rychle smrti. Zasilam synopsi kursu, ktery jsem absolvoval:

Internatni ctyrdenni kurs zamereny na potlaceni vlivu RH
na mozek druhu Homo Sapiens.
1. Kazdodenni ukoly:
   a) hodinu denne cteni pouze hedvickovych prispevku (nebude-li RH ten
      aktivni, vybere instruktor vhodne prispevky z archivu.
   b) nasleduje pulhodinova prakticka demonstrace hedvickovych praktik.
      budou se strilet komunisti, kopat hronmadne hroby a ty se potom
      budou zasypavat vapnem, az dojdou komunisti, bude v souladu
      s doporucenim RH vybrana jina skupina obyvatelstva v poradi
      studenti, profesori, vsichni...
   c) hodinova koupel v kyseline
2. Denni rozvrh:
   Po: Dukladne studium praci ministra propagandy a reditele TV Nova.
       (argumenty musite vymyslet, i kdyz zadne nemate)
   Ut: Kurs psani na stroji (psat flames se musi umet rychle).
   St: Priprava na rozluckovy vecirek (rezervace letenky PRG->FTL,
       nakladani komunistickych funkcionaru do lahodne omacky, nakup)
   Ct: Rozluckovy vecirek prezivsich bude probihat u Hedvicku na
       zahrade - opekani marinovanych komunistu na grilu, kritika
       vseho, co neni americke a tak dale. Vychvalovani americke
       demokracie (jmenoval se Oswald Lee, ze Rossi?) a dalsi
       prekvapeni.
   Pa: Navrat prezivsich do vlasti.
3. Penale a tresty
   a) Kazde krive slovo proti USA - padesat ran karabacem
   b) Prosazovani jinych metod reseni nez jsou ty od RH - trest smrti
   c) Dalsi tresty jsou pridelovany po konzultacich s RH, minimalni
      sazba je dve hodiny v sudu s nehasenym vapnem.

Musim uznat, ze jsem prezil pouze diky tomu, ze jsem mel jedno oko
skleneny, to je taky vsechno, co ze mne zbylo (a to jenom proto, ze
moje sklenene ocicko dostalo ve stredu chripku a nemohlo k Hedvickum
na zahradu, bueeee... Nechci se vytahovat, ale neprezil to nikdo,
ctvrtecni mejdan u Hedvicku musel byt zrusen)

Paja (taky mavajici mirovou ratolesti)

>Jo a odjistenym samopalem a nekolika stihackami .......
>RK

To ja nerekl, ale neco na ton NATO asi bude :)
                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///