Ceske mladezi to nemysli...

Roman Kanovsky rkan at ms.anet.cz
Tue Mar 9 11:17:07 CET 1999

-----Pùvodní zpráva-----
Od: Petr Nachtmann <petrnach at natur.cuni.cz>
Komu: smajlik at cs.felk.cvut.cz <smajlik at cs.felk.cvut.cz>
Datum: 9. bøezna 1999 10:02
Pøedmìt: Re: Ceske mladezi to nemysli...

>Jenze komunisticti zlocinc by mli byt stihani a trestani stejnym zpusobem,
>jakym jsou stihani a trestani nacisticti zlocinci

>Ne vse, co udelal Hitler, bylo spatne: Zavedl pouzivani latinky v nemcine
>a jezdeni vpravo - takze naciste jsou OK?

To ne , atejne tak komunisti nejsou OK, ale myslel jsem to ve vztahu k
tematu ....

>Ano, skutecen je jeden z nejte_z_sich jazyku.

No tak sorry.

>Synonyma nejsou vyhradni domenou cestiny.

>Dovolim si nesouhlasit - podobne shluky pismen se v anglictine ctou v
>ruznych pripadech ruzne - kdysi jsem byl svedkem na svatbe jedne
>Americance a pamatuji se, jak cesky knez pri svatbe vyslovoval "blood of
>Jesus" jako "blu'd of...".

>S tou dokonalosti Americanu si nejsem zcela jist :-) ale pokud si prectete
>nazory lidi v nejake ankete, na narod blbcu si vzpomenete.

To plne souhlasim, ale prozatim jsme tu blbost nedotahli do takoveho meritka
(celosvetoveho)

>Pracovni nazev: Konecne reseni komunisticke otazky :-)

Vyhodnejsi by bylo zrestituovat Terezin a nahnat je tam. Ze zacatku by mohli
opravit to co zk.rvili a
pak by jeste poslouzili jako levný tepelny zdroj :)))

Roman K.