Pocitacove skoleni PK a jinych (was: Ceske mladezi to nemysli...)

Paja bludicka at usa.net
Tue Mar 9 14:50:01 CET 1999

Kolega delal predvadecku Macintoshu pro nejakou skolu, nahnali tam mladez,
aby si to vyzkousela. Po ctvrthodine prisla za kolegou slecna s dotazem
jak moc se musi zatlacit na disketu, aby vlezla dovnitr, ze pry ji to
najednou nejak nejde. Kolega rekl at klidne zatlaci, ze tomu nic nemuze
udelat. Slecna zatlacila a pak prisla s tim, ze je to jeste horsi nez
predtim. V elcecku byly zarvane dve diskety v jedne mechanice a treti
napul...

Takze obcas clovek musi na skoleni rici i neocekavane. Znam chlapika,
ktereho jsem skolil v pouzivani specialniho komunikacniho sw pod SCO
Unixem. Byl to odchovanec EC a nynejsi spravce peti SCO serveru. V pulce
se me zeptal: "a prosim vas, co je to to *ls*?"

> [...]
>Szcz

>Mozna by bylo dobre, kdyby probehl v Kancelari prazidenta republiky
>nejaky
>kurs pouzivani pocitacu. Pamatuji se, jak mi chtel jseden clovek od nich
>poslat nejaky soubor z nejakeho textoveho editoru. Tak jsem se ho
>zeptal,
>v jakem ten soubor je formatu. Nevedel. Tak jsem se ptal na priponu
>souboru. Nevedel. Tak jsem se mu radil, at pouzije Explorer/Pruzkumnik,
>prikaz dir a podobne. Zdalo se, ze to pujde. Po nejake dobe se ze
>sluchatka ozvalo: "Ale ono na te diskete neni nic napsane!"

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///