Verejne news servery?

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue Mar 9 17:38:55 CET 1999

Jeden clovek se me ted ptal na nejake pouzitelne news servery. Nejprve
jsem ho odkazal na Satrapuv seznam zdroju (jeho zkusenosti si muzete
precist nize), pak jsem ho nasmeroval na 3 URL, ktera rovnez cituji. Vi
nekdo treba o nejakem lepsim zdroji informaci, nebo rovnou o nejakych free
serverech u nas s co nejvice konferencemi?

PN

Ja jsem ted zkousel z toho seznamu na ces.net csechny co maji full set
of groups a ZADNY se mi bud nehlasi, nebo jsou jen pro tu fakultu VS,
nebo maji jen jednu grupu...

Sileny..