Uboha kvalita ceskeho "vzdelani" ... Re: Internet?

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Thu Mar 11 14:27:19 CET 1999

At 07:05 PM 3/10/99 +0100, JAN VUCKA wrote o jeho "diplomce":
>Poradite mi nekdo?
>Potrebuju obecne informace o inetu a e-commerce. Napr.:
>
>Kdy a jak zacal ARPAnet?
>Kolik je zapojeno pocitacu do Internetu dnes?
>Kolik je uzivatelu?
>Jaky je obrat e-commerce globalne?
>Kolik se proinzeruje na Internetu?
>... atd ...
>
>Kdyby mi nekdo poradil, kde to sehnat, usetril by mi dost prace byl by moc
>hodnej.
>Diky
>JV

Tema tve "diplomky" bylo superpodrobne rozpitvano uz snad v tisici knihach
- udelej si search na treba amazon.com a nebo search na "papers" i na
ruznych UNIX sites - cely Internet zacal na UNIXU - zkus treba
http://www.BSDI.COM:8080/white-papers/index.mhtml
kde to Rob Kolstad vysvetluje docela pekne - nebo si najdi nejake papers od
Vintona Cerfa - esli vis kdo to je. A muzes to vsechno opsat a byt YNZYNYR!
A psat si to pred jmeno a za jmeno...

A jinak se neprestavam divit - za jake ubohe snahy - ze proste clovek neco
nekde opise a je to - se dnes v Cesku udeluje vysokoskolsky titul - at uz
ynzynyr nebo cokoliv jineho. TO JE UBOHOST!!! Neni divu, ze zadna slusna
zapadni instituce velice vaha s uznavanim ceskych akademickych titulu -
vzdyt ty vase tituly maji stejnou hodnotu jako akademicky titul z Pakistanu
v paseni yaku v Himalajich! Vzdyt je to podvod! Vzdyt ty vase tituly
dostavate uplne za hovno!

Ale co lze cekat od vzdelavacich instituci v Klausistanu (byvale
Ceskozlodejsko) dodnes obsazenych byvalymi komunistickymi profesory? Nic...
bida a oci pro plac..

Rosta