Uboha kvalita ceskeho "vzdelani" ... Re: Internet?

Roman Kanovsky rkan at ms.anet.cz
Thu Mar 11 15:16:18 CET 1999

>A jinak se neprestavam divit - za jake ubohe snahy - ze proste clovek neco
>nekde opise a je to - se dnes v Cesku udeluje vysokoskolsky titul - at uz
>ynzynyr nebo cokoliv jineho. TO JE UBOHOST!!! Neni divu, ze zadna slusna
>zapadni instituce velice vaha s uznavanim ceskych akademickych titulu -
>vzdyt ty vase tituly maji stejnou hodnotu jako akademicky titul z Pakistanu
>v paseni yaku v Himalajich! Vzdyt je to podvod! Vzdyt ty vase tituly
>dostavate uplne za hovno!
>
>Ale co lze cekat od vzdelavacich instituci v Klausistanu (byvale
> [...]

No Rostiku, jak ja ti zavidim. Chtel bych take vyuzit celou mozkovou
kapacitu a nacpat tam vsechny informace z celeho sveta -  to by byla parada.
Zadny Internet. Jen zalovit v pameti a mam k dispozici vse co potrebuju
vedet.

Jen se velice divim, ze vy dokonali a chytri AMERICANE mate zajem o ceske
odborniky.

Ono totiz nejde jen o napsani nejake diplomky, ale take o jeji obhajeni. A
abych ji obhajil, musim o tom neco vedet. A z vlastnich zkusenosti vim, ze
neni dulezite mit v hlave vse, co se nekdy napsalo, ale umet si to najit a
pracovat s tim a umet to pouzit.
Nic mi neni platne, kdyz znam z pameti vsechny prikazy pascalu, kdyz je
neumim pouzit.

A pokud vim, tak CR je ve vzdelanosti na cca 3-7 miste (nevim to ted presne,
ale hUSA je az za nami).

DOkonalym Amikum zdar

    Roman K.