Uboha kvalita ceskeho "vzdelani"; VYZVA!

Roman Kanovsky rkan at ms.anet.cz
Fri Mar 12 07:45:55 CET 1999

>Diplomka by mela byt VYSOCE SPECIALIZOVANA - nikoliv takova vseobecna, jako
>jsi nastinil ty.  Pokud chces psat o Internetu - tak napis pojednani treba
>o - co ja vim - prenosu dat pres TCP/IP a rozdilech v prenosu v USA a na
>Balkane (tedy v Cesku)

Vidim ze jsei skutecne v obraze. Balkan a stredni evropa je asi trochu
rozdil (no vzdyt jsi American a ti si mysli, ze CR je v Africe )

- a jak ovlivnuji relatkove telefonni ustredny jeste
>z Hitlerovych dob (ktere jsou v CR dodnes v provozu) stalost spojeni. Ale

A pokud vim, tak SPT Telecom pouziva stale jeste rucni spojovani hovoru -
tim vyresil i problem roku 2000

>psat o ARPANETU? To je prece ubohost...

Ja nevim, ale vetsina odbornych knih (mam na mysli jen ty vydane v USA) o
internetu zacina jeho alespon zkracenou historii.

>a kdyz uz jsem zpatku u te ubohosti: Dostal jsem odezvu s informacemi o
>"kvalite" vysokoskolskeho personalu - obzvlast me zaujalo tech 50% byvalych
>clenu KSC...

Ja proste nedokazu pochopit, jak nekdo muze byt tak zabedneny. Byvali
clenove KSC jsou vsude a dlouho vsude budou. Nevim kolik bylo pred rokem
1989 v KSC clenu, ale mam takovy dojem, ze to byla rozhodne polovina
obyvatelstva.
A spousta clenu KSC tam byla z donuceni  - aby mohli vykonavat svou praci.
Je fakt, ze meli jeste dve moznosti. Kopat kanaly a nebo odeji do zeme
zaslibene ......

Roman K.

BTW: Koncim