Rosto zdravi te Kadr (was: Uboha kvalita ceskeho "vzdelani")

Paja bludicka at usa.net
Fri Mar 12 09:59:31 CET 1999

>Zdravim Rostu :-).
>Adam J. Sporka

ja se pripojuju

>PS: BTW -- jak to, ze nas off-topics bavi nejvic?

Protoze se u nich clovek hrozne vyblbne, kdyz si predstavim Rostu,
jak nekde na FL v Urinal States of America  vymysli nejaky mail,
perli se mu pot na cele, jestli prekona rekord v poctu lidi, ktere
po precteni jeho prispevku schvati infarkt, tak me srdce plesa.
Rosta to ted cte a uz tluce do CTRL+R, abby mohl rici, ze se pouze
demokraticky svobodne a americky vyjadruje v diskusi, a ze na tom
preci neni nic spatneho. Jisteze ne. Rosta je polobuh, ale Rosto
psal jsi, ze To s Tebou zkouseli jini, ja mam vyhodu -
me nenamichnes :-) A nerikej, ze to Tebe jako profesionalniho
flamera nenastve... LOL

BTW, nevim, jestli jsem to tu uz nepsal, ale prumernej american ma
cervenou kostkovanou kosili, zrzavy vlasy, knirek, spaleny tlusty
krk od slunicka a je teplej.

Prijde mi to jako dobra charakteristika...

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /
                       \      /  /  ///