Fw: Welcome to cs-club

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Sun Mar 14 07:37:31 CET 1999

Chtel bych upozornit organizatora a spravce mail-listu
CS-CLUB, ze do nej asi omylem (?) prihlasuje i lidi, kteri ho nejen nechteji
odebirat, ale navic ani nevedi, o co jde. (jmeno cloveka umyslne vynechano)

PV

P.S.: Cekam, ze budu mozna napaden a obvinen
z ynzynyrstvi, scientologie nebo z ceho... :-))