Fw: Welcome to cs-club

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Mon Mar 15 13:59:47 CET 1999

At 07:37 AM 3/14/99 +0100, Pavel Vachtl wrote
>Chtel bych upozornit organizatora a spravce mail-listu
>CS-CLUB, ze do nej asi omylem (?) prihlasuje i lidi, kteri ho nejen nechteji
>odebirat, ale navic ani nevedi, o co jde. (jmeno cloveka umyslne vynechano)
>
>PV
>
>P.S.: Cekam, ze budu mozna napaden a obvinen
>z ynzynyrstvi, scientologie nebo z ceho... :-))

Nebudes napaden - naopak ti oficialne dekuji. Jeste bys mi mohl sdelit o
koho vlastne slo (z textu to neni zrejme) abych mohl dotycneho z listu
odstranit a omluvit se. Doslo k tomu asi, kdyz jsem prehazoval subscribers
z egroups.com serveru na blackops.org serveru - i kdyz to je vlastne
blbost, to by ten dotycny musel na cs-clubu byt i predtim - tak to muselo
byt tim ze ona osoba naivni asi odpovedela na jeden z tvych spamovacich
mailu (vis, ty jak to posilas na 10 adres anajednou a jeste na 5 konferenci
navrch) a autosubscriber na cs-clubu toho nestastnika automaticky
prihlasil. Takze mi dej vedet o koho slo at muzu zabranit zoufalemu placi
ukrivdenych... a stejne.. proc ten jeliman nenapsal rovnou me, kdyz tam ma
moji adresu a je to v tom welcome mailu jasne vysvetleno o co jde a proc si
stezuje tobe? Vy Cesi jste divni....

Dekuji.

Rosta

P.S.: A zase jsi to poslal jak do mensa tak i do smajliku - ty jsi
nenapravitelny spammer....