Neffovi vadi urazeni Vaclava Havla

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Tue Mar 16 23:17:47 CET 1999

At 11:04 PM 3/16/99 +0100, Paja wrote

>Rosto,
>tohle neni dobre, zase by nemel na svedomi veci, ktere pomohly republice
>k jakesi zakladni prestizi, mam na mysli treba jeho prvni projev na Kapitolu.
>Uznavam, ze ten clovek dela chyby a od jiste doby bych byl radeji, kdyby
>nebyl prezidentem. Jenze kazde presvedceni ma i svou stinnou stranku, tj.
>koho misto nej? Muj favorit je Zielenec, ale to neni na me malickosti,
>protoze ja volim poslance dle jeho volebniho programu, a jeho volba
>prezidenta je jenom jednou z polozek jeho volebniho programu. Proto bych byl
> [...]

Nekoho kdo se nezkorumpoval kolaboraci s komunisty - at uz pred 1989 a nebo
po 1989. President je postava spise symbolicka - nikoliv vykonna, proto to
muze byt temer kdokoliv.

Ja bych navrhoval nekoho z politickych veznu z padesatych let - nekoho kdo
ovsem nebyl komunista (i Husak byl v 50.letech zavreny) - vsechno co
potrebujete je sedovlasy deda s cistou minulosti (nemusi to byt zadny
emigrant, nekdo kdo se treba zivil cely zivot rukama, nemeli jste uz dost
snobskych pseudointeligentu?) co dokaze stat v pozoru kdyz hrajou hymnu a
nema zadne tendence se zenit s hereckama.

Svaz politickych veznu ma pres 3000 clenu - to tam nevyberou aspon 20 z nich?

Rosta