Neffovi vadi urazeni Vaclava Havla

Paja bludicka at usa.net
Wed Mar 17 07:51:13 CET 1999

>ovsem nebyl komunista (i Husak byl v 50.letech zavreny) - vsechno co
>potrebujete je sedovlasy deda s cistou minulosti (nemusi to byt zadny
>emigrant, nekdo kdo se treba zivil cely zivot rukama, nemeli jste uz dost
>snobskych pseudointeligentu?) co dokaze stat v pozoru kdyz hrajou hymnu a
>nema zadne tendence se zenit s hereckama.
>
>Svaz politickych veznu ma pres 3000 clenu - to tam nevyberou aspon 20 z nich?
>
>Rosta

Ja bych spis rekl, ze to jak dopadla CR na hubu souvisi s tim, ze ze se o nas
naopak vedelo, castecne i diky Havlove publicite v zahranici, asi je rozumne,
kdyz o budoucim prezidentovi napisou noviny alespon jednou za uhersky rok.
Prave to, ze Havel i Klaus byly tak vyrazne osobnosti vedlo k prestizi CR
venku, ale to za jaky konec to oba vzali posledni dobou, to je (takova slova
se tu nerikaji:(

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /