Fw: Welcome to cs-club

Ross Hedvicek ross at scanlon.im1.net
Wed Mar 17 14:25:28 CET 1999

At 07:31 AM 3/17/99 +0100, Pavel Vachtl wrote
>Odesílatel: Ross Hedvicek <ross at scanlon.im1.net>
>Jeste bys mi mohl sdelit o
>koho vlastne slo (z textu to neni zrejme) abych mohl dotycneho z listu
>odstranit a omluvit se.
>******************************************************************************
>Byla to jedna moje kamaradka, ktera Ti taky osobne napsala
>a mam dojem, zes ji uz z listu vyradil. Nicmene nevim, jestlis
>reagoval omluvou. Muzes ji napsat na adresu:
>jita.zelos at seznam.cz

Ano, mas pravdu "jita.zelos" tam byla, napsala mi a ja jsem ji z listu
odhlasil (ta omluva tam taky byla a neco podobneho omluve je automaticky
vcleneno i do farewell message) - jak se do egroups.listu dostala to nevim,
ale musela tam byt dost dlouho, do blackops.org listu jsem ji prehodil ja,
napsala mi, a odhlasil jsem ji - co jsem na tom udelal spatne?

Takze snazte se nebyt moroni a neobvinujte nekoho kdo nic neudelal, jen
proto ze vam obcas obechcije vase ucaprtane modly.

Rosta