Placak (is: NATO)

JAN VUCKA xvucj01 at vse.cz
Fri Mar 19 16:36:01 CET 1999

>Pane Vucka,
>na vase uvahy Vam odpovim Vasi vetou:
>"Tohle je takova volovina, ze snad ani neni nutne blize to komentovat."
Pane Svobodo (nikoli "pane Svoboda"),
kdybych byl jedovaty, odepsal bych Vam, ze s citovymi vylevy jste zacal Vy
sam (prorokovani rakvi navracejicich se domu), ja jen zvedl hozenou
rukavici. No a protoze jedovaty jsem, prave jsem to ucinil.

>Prosim Vas, jste na universite, rozeberte ten namet trohu do hloubky a
>ne tak povrchne jak jste to udelal.
Jednak by bylo lepsi presunout se treba do cz.soc.mensa, jednak se
nepokladam za natolik znaleho problematiky NATO, abych Vam neco rozebiral do
podrobnosti. Par konkretnich argumentu jsem Vam uvedl a Vy jste nebyl
schopen logicky zareagovat ani na jeden z nich. Jen se tu predhanite v
dalsich citovych projevech a v osobnich utocich. Proc bych si tedy
pro Vas vymyslel dalsi argumenty?

>Snad u nas uci mysleni? Snad uz u nas prestali ucit papouskovani toho co
>prednasejici a noviny rikaji...
Kdybyste radsi uvedl par konretnich protiargumentu nebo se snazil nalezt
chyby v mych (napsal jsem je zcela vecne), udelal byste mnohem lepe.
JV
P.S.
Opakovani potrhlych argumentu anarchistu, pacifistu, komunistu a podobnych,
kteri jen dokolecka porad omilaji to same o rakvich a prorokuji potoky krve,
to neni papouskovani?  Mate doma zrcadlo?
(pozn.: to, ze mir nam nezaruci nikdo a nic, neni z novin, novinari jsou
pitomci a nic takoveho do novin nepisi - tam si spis prectete dojemny pribeh
o zachrane ctyr kotatek z horici garaze a popis byvale boxerske kariery
jednoho naseho ministra -> jsem dalek toho, abych si tykal s komunisty, ale
kapitalizmus ma skutecne nektere zavazne chyby)