Ivo Benda on-line !! Re: Nalezeno ve schrance

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Sun Mar 21 07:10:36 CET 1999

> Odes=EDlatel: JAN VUCKA <xvucj01 at vse.cz>
> "Vesmirni lide nas nesmirne miluji. Jsou to laskyplne a mirumilovne
> bytosti. My jsme na nizsim stupni vyvoje a prave stupen lasky je
> mirou. Obklopuje nas Astarova Velka vesmirna flotila s 10 miliony
> lodi, ktera ma na starosti 4. vesmirny sektor i s nasi Zemi. Tito
> lide jsou podobni nam, ale lepe vyvinuti, dozivaji se tisic az deset
> tisic let. Ptaahova flotila je mezi nami a nimi a jejich delkja
> zivota je tisic let. Od lidi se vesmirni pratele lisi krasnym zjevem
> a kdykoli se mohou prispuzsobit a vmisit mezi nas. Mohou nas tak
> [...]

Nechte sve penize v kapse, nezivte Bendu a budte moderni :-) !

Bendova "kontakt=E9rsk=E1 bible" je zadarmo ke stazeni na:
http://www.brno2000.cz/universe_people/   (link vlevo - 1.8 MB soubor =
HTML)

Kratky komentar je na Occamove britve :
http://amber.zine.cz/az/AWL.exe?Windows+/AmberZine/occam/vykvet.htm
(mj. take uvod do Zkoutajanovych textu na SN a v OB)

a adresa na stazeni Bendovy knihy v ZIPU (480 kB) je:
http://amber.zine.cz/amberzine/occam/benda.zip

Jeste bych dodal, ze vesmirni lide miluji animovany serial o Krteckovi
a odvezou nas (pokud budeme sekat dobrotu) pryc z teto spatne planety,
stejne jako uz odvezli vetsinu VRABCU :-)). (no reknete, neni krasne =
vysvetleno,
proc je letos malo vrabcu? :-)).

Zdatnym konkurentem I. Bendy je jeho prazsky kolega Fr. Hladik,
ktery ma o Plejadanech kazdy mesic prednasku v KD Vltavska (Praha 7)
(zpravidla kazde 1. pondeli v mesici cca v 18:00)

Rossi H., tedy aspon v poctu UFO-silencu uz dohanime Ameriku ! :-)
Mozna tady budeme mit brzy i par mrtvolek (pardon, odvezenych v UFO)=20
jako v americke kauze Heavensgate...

Occamova britva:
http://amber.zine.cz/az/AWL.exe?Windows+/AmberZine/occam/occam.htm

S pozdravem
Pavel Vachtl (Zivel, Sisyfos, AmberZine=3D http://amber.zine.cz/)=20
UNIVERSUM,                   =20
antikvariat odborne literatury (4000 titulu)=20
+ individualni reserse na Internetu
e-mail: univers at comp.cz,=20
telefon 02/302 48 60   Praha 6
www: http://www.universum.cz/