Placak (is: NATO)

JAN VUCKA xvucj01 at vse.cz
Mon Mar 22 19:51:34 CET 1999

>Vubec se na Vas prispevek neda odpoved...
Od kdy se na vecne duvody neda odpovedet?
Vyrok: "je pravdepodobnejsi, ze nekdo zautoci na nas nez na Belgii". Co
je na tom tak nepochopitelneho? Jak by se mel ten vyrok preformulovat, aby
na nej slo odpovedet? Poucte me.

>A tak si myslete jak jste chytrej dal a az bude po universite slouzit,
Ja si nemyslim, ze ja jsem buhvijak chytrej. Jen si myslim, ze vy jste blbej.

>treba si tuto "diskuzi" pripomenete.
Mate pravdu. Opakovane jsem vam nabizel vecne argumenty, se kterymi jste
mohl vecne nesouhlasit. I napodruhe jsem se dockal jen citovych vylevu z
vasi strany. To vskutku neni diskuze.
Nashle
JV