Alternativa OS pro PC

Paja bludicka at usa.net
Wed Mar 24 14:30:44 CET 1999

>Nechci svym dotazem rozpoutat bitvu o to, ktery
>OS je lepsi, ale rad bych presto se zeptal, zda
>existuje nejaka vhodna alternativa OS pro PC
>misto Woken. Jaky je vas nazor?

Asi to zalezi na tom, co te na tech okennich ramech stve,
jestli jenom look, tak pouzivej litestep nebo windows
blinds. Jestli te stvou 95/8 tim, ze padaj a chces to samy,
jenom aby to min padalo, zkus NT, ale podle me je rozumna
alternativa kterykoliv UNIX.

Dalsi aspekt je aplikacni zamereni pocitace, sekretarka bude
tezko vytesavat command sekvence ve vicku na vt320 pripojene
k HP, ale na DB aplikace, network access atd je IMCO lepsi
UN*X.

Linux :))) - rychly, spolehlivy, uzivatelsky prijemny

SCO OpenServer - dobry unix, skolni a jednouzivatelske
verze zdarma, ke komercnim licencim, Netscape
Communicator a Netscape FastTrack zdarma.

UnixWare 7 - ditto OpenServer, byvaly Novell UnixWare.
V budoucnu jedina podporovana verze unixu od SCO

BeOS - neznam, sam bych uvital nejake info nebo link.
Jestli je to moc off(topic/road/style/ethics/janevimcojeste)
tak mi ten link nekdo poslete normalni poctou. D*k*j*.

FreeBSD 3 - Berkeley System Division - unix, dost dobry
a zadarmiko.

                       _________  _______
                      / / / / //\////////
                     /\        /  /  _ /