Shareware

VP vpetr at bigfoot.com
Sat Mar 27 20:04:37 CET 1999

Nemyslim si. Zadny vyrobce si nemuze dovolit nutit Vam soft bez toho,
abyste jej mohli vyzkouset, problem vsak u drazsich aplikaci (radove za
statisice korun) je, ze si je pak tezko user koupi, ale radeji si
reinstaluje cely pocitac (zvlaste v CR), nebo stahne crack (jak podle:),
napr. case nastroj Rose 98 je ke stazeni, prestoze stoji par stotisicu,
konkurencni Erwin uz (radeji) ke stazeni neni.. (stejne tak Oracle8)

Chtel bych videt anonymne ke stazeni neco jako SAP, Navision, Amaya v Trial
:)) Ovsem na vyzadani vam distributori zapujci trial nebo plnou nebo
nejakou Lite ver..

Vaznym zajemcum o komercni app. to prodejce (vetsinou specializovany)
zapujci, a na obecnych aplikacich (Wokna apod.) zase neni co zkouset, jsou
vsem notoricky znamy..

Myslim, ze drivejsi deleni na comm/shw jiz nema smysl (resp. souvisi spise
s podporou), jaksi to diky situaci na trhu splynulo, nebo by se snad dalo
teor. rici, ze kde neni krabice, je to shareware (take neplatite zadne
dane/clo;-), kde dostanete krabici, je to komercni.. (ale jen s velkym
nadhledem, viz HomeSite/ColdFusion - dilo puv. dvou lidi a jak se to
prodava, i krabice to ma:)

VP