Javascriptem proti framerum

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Tue May 25 08:41:38 CEST 1999

> Date: Mon, 24 May 1999 22:08:29 +0200
> From: Petr Nachtmann <petrnach at natur.cuni.cz>
> To: smajlik at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Javascriptem proti framerum

> Muzeme jedine davat target=_top v kazdem <A HREF> (doufam, ze postovni
> server zase nevyrobi nejake DEFANGED-A :-), ale to je pekna otrava a
> muzeme u nektereho linku toto opatreni vynechat.

Pri vsi ucte k WWW-machrum (kterym zdaleka nejsem, neumim ani Javu) - neni to
nahodou trochu posedlost? Domnivam se, ze pro opravdove "framery"
nemuze byt problemem napr. stahovat casto stranky, ktere chteji mit
ve svych ramcich, vyhazovat odtamtud "nevhodna" omezeni (jako treba
target=_top) a davat je jako svoje vlastni. Pri takovemto postupu mohou
taky treba i vyhazovat puvodni identifikaci ap.

Myslim, ze kdyz nekdo vystavuje sve stranky "v plen", musi proste
pocitat s tim, ze je bude nekdo referencovat, o coz ostatne asi i leckomu
jde, nebot si tim zvysuje publicitu. Neni mi jasne, jaky by mel byt propastny
rozdil mezi prostou referenci a zarazenim do ramce. A co treba opisovani
casti cizich stranek, pouzivani stazenych obrazku aj. - to je v poradku?

Pokud jsem nepochopil, o co presne jde, omlouvam se a uvitam podrobnejsi
vysvetleni.
--
                                                Lubos Kaspar