Javascriptem proti framerum

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue May 25 16:07:34 CEST 1999

> nahodou trochu posedlost? Domnivam se, ze pro opravdove "framery"
> nemuze byt problemem napr. stahovat casto stranky, ktere chteji mit
> ve svych ramcich, vyhazovat odtamtud "nevhodna" omezeni (jako treba
> target=_top) a davat je jako svoje vlastni. Pri takovemto postupu mohou

Jiste, podobne je techicky mozne piratske kopirovani hudebnich nahravek ci
videofilmu, piratske reprinty...

Dokonce i mene sofistikovane zpusoby zlodejen existuji :-)

> Myslim, ze kdyz nekdo vystavuje sve stranky "v plen", musi proste
> pocitat s tim, ze je bude nekdo referencovat, o coz ostatne asi i leckomu
> jde, nebot si tim zvysuje publicitu. Neni mi jasne, jaky by mel byt propastny
> rozdil mezi prostou referenci a zarazenim do ramce. A co treba opisovani

Pokud vim, uz doslo i k zalobam kvuli linkum. Zaloval, nemylim-li se,
Ticketmaster a vec se nakonec vyresila mimosoudnim vyrovnanim.

> casti cizich stranek, pouzivani stazenych obrazku aj. - to je v poradku?

Neni. Zkuste opsat kus Seznamu a k opsanemu pridat stazenou grafiku ze
serveru img.seznam.cz. Reakci Lukacovice muzete poslat do konference :-)

Petr Nachtmann