Javascriptem proti framerum

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Tue May 25 16:44:38 CEST 1999

> Proc? Copak je to nelegalni? To by pak byla nelegalni take libovolna www2mail

Je to trochu jinak: Zatimco napr. TV rozbocovac je legalni, piratske
prebirani programu mezi TV stanicemi nikoli.

> sluzba, nelegalni by bylo take stahovani WWW stranek do SMS zprav pro mobilni
> telefony..
>
> To uz muzete rovnou prohlasit: Jedina metoda prohlizeni nasich stranek je krze
> prohlizec ktery umi kompletni HTML verze X.Y, umi animovane gify, zobrazuje
> aspon 256 barev, a v okoli pocitace nejsou umistneny zadne dalsi reklamni
> plochy.. (takze treba z internetove kavarny je nutno odstranit veskere reklamni
> plakaty), hahaha.. :)

Zkuste a uvidite :-)

> nerozumim..

Pokud v menu ve framesetu si vyberu stranku X, z ni se kliknutim dostanu
na stranku Y, ta se mi zalibi natolik, ze zatouzim po bookmarku, musim
pouzit prave tlacitko mysi a ne bookmarkovaci volbu z hlavniho menu. Kolik
% lidi ale na tohle dava pozor?

Petr Nachtmann