Javascriptem proti framerum

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Tue May 25 17:31:23 CEST 1999

> U zadnych linku to neni uvadeno, a nelze to ani overit.

Na vsech serverech bude asi (c), "vsechna prava vyhrazena", mozna i odkaz
na separatni stranku o copyrightu.

> Frameri take ne. ISP ale vybira poplatky za to, ze umoznuje prohlizet obsah,
> vytvoreny nekym jinym, a autorum z toho nic neplati.

Vybira poplatky za pripojeni, resp. jejich cast (provozovatel webu plati
zase za svoje pripojeni)

Za obsah plati inzerenti, nebo sami surfari (v pripade napr. Wall Street
Journalu na WWW, erotickych serveru ci treba starsich clanku na
latimes.com, ceebiz.com)

Petr Nachtmann