Lzivy mytus o skvelem ceskem skolstvi

Mirus ohs at sy.cesnet.cz
Mon May 31 09:56:01 CEST 1999

Dne 28 May 99, v 15:48 , ludvil1.edu at mail.cez.cz napsal(a):

>  <Pokud se nechce zdrzovat ctenim mych spisku - muze jit rovnou "k prameni"
>  <na adresu http://www.cyberstreet.com/users/~naafetee/idioti.htm <a tam
>  vam to uz o tech ceskych idiotech bude uplne jasne. <Rosta

V sobotu asi kolem 23.00 jsem poslouchal cca hodinovy porad
na Radiozurnalu s reziserem Menzelem. Vykladal o svych
zkusenostech s americkymi studenty , ktere vyucoval a srovnaval
to s tuzemci a to  hlediska sumy vedomosti a jejich nasledne
prakticke aplikace.
To mi dalo vic jak tisice grafu.
Ze Menzelovo srovnani s uvadenymi hodnotami
nekorespondovalo, uvadim jiz jen na okraj.
Navic my, ktery jsme se na vlastni prsa prebrodili dobou, ktera
grafy primo milovala a hyrila jimi rukou (levou) prestedrou, dame
spise na vlastni poznatky. I kdyz mozna Nepal ma skutecne v
prumeru vice vysokoskolaku nez  nas dvorek.

 ______________________________
|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

             Micanek  Jaromir
              S v i t a v y

V korespondenci se nami muzete vyuzit software
podporujici MIME ISO-8859-2 a psat vse v cestine